In De Olijfboom hechten wij veel belang aan inspraak en betrokkenheid van onze bewoners.
We vinden het essentieel dat iedereen zich gehoord voelt.
Vier keer per jaar organiseren we een gemeenschappelijke bewonersraad voor alle bewoners van De Olijfboom.
Daarnaast vinden er tussentijds bewonersvergaderingen plaats op de afzonderlijke afdelingen.
Tijdens de vorige bewonersraad peilden we naar het algemeen welzijn van onze bewoners.
We vroegen onder andere of zij hun eigen gewoonten en routines hier kunnen verderzetten, of ze zich veilig voelen en welke wensen of noden zij hebben.
Met de ontvangen feedback gaat ons volledige team actief aan de slag, zodat we onze warme zorg blijvend kunnen verbeteren.



